Friday, February 2, 2007

Thomas Myhre til Viking



Idag ble Myhre presentert som ny Viking spiller på Viking Stadion. Den norske landslagskeeperen har skrevet under på en kontrakt som binder han til Stavanger klubben i 3år.


Myhre slippes gratis fra Charlton, så økonomisk sett var dette et varp for siddisene. Myhre som for øyeblikket er ankelskadet og måtte melde forfall til Kroatia kampen, var jaget av flere andre norske toppklubber, men valget falt på Viking. Den som smilte bredest på dagens pressekonferanse, var Viking trener Uwe Rösler. Dette hadde han å si: ''Som trener må jeg si meg strålende fornøyd når jeg nå får muligheten til å disponere Norges landslagskeeper''.

To av de mest aktuelle arbeidskandidatene var Rosenborg og Lillestrøm, men den hjemvendte utenlandsproffen falt til slutt på sin gamle klubb Viking, som han var keeper for under perioden 1993-1997.


Jeg tror Thomas Myhre kommer til å bli en viktig ressurs og spiller for Viking. Med hans erfaring fra engelsk og tyrkisk liga, vet jeg at denne mannen har de rette egenskapene. Han har bevist gang på gang under landskamper at han er ekstremt viktig. Han er god på strek og god til å komme ut å klarere. Jeg er sikker på at Thomas Myhre kan hjelpe Viking til å fullføre sesongen på bedre vis en ifjor.

1 comment:

MkL89 said...

stN<3 ILu! nIcE side:D =))))) koSEPÅ!!1! MKL